piątek, 12 października 2012

Kwalifikacja LOW dla wszystkich dotychczasowych tekstów w Textmarkecie

Nie zdążyłam napisać, ale kwestia zaszeregowania obecnej półki się wyjaśniła sama. TM wysłał maila do użytkowników, gdzie m.in. można było przeczytać:

Wszystkie teksty istniejące obecnie w bazie Textmarket.pl zakwalifikowaliśmy do najniższej kategorii zaszeregowania. Jest ich zbyt wiele abyśmy byli w stanie je pojedynczo kwalifikować. Jeżeli uważasz, że Twoje teksty zasługują na umieszczenie w wyższej kategorii, prosimy o niezwłoczny kontakt z textmarket@prolink.pl i przesłanie nazw tekstów, które Twoim zdaniem powinny przejść do wyższej kategorii.
Dzisiaj dodałam dwa długie teksty tylko (eksperyment), format liczenia stawki widoczny dla wydawców im nadal szwankuje, mam nadzieję, że poprawią to szybko.

4 komentarze:

  1. Hej fajnie że ktoś zajął się tematem textmarketu.Mam taki problem widzę że jesteś w temacie..też założyłam konto ale po pewnym czasie stwierdziłam że chcę je usunąć(wiem żeod textmarket też trzeba coś odprowadzać a naprawdę nie mam zamiaru w to się bawić..) no i taki myk że na stronie nie widziałam takiej opcji...napisałam do nich maila w tej sprawie.Może wiesz masz jakiś myk jak to kono zamknąć...? jak przzeczytasz to prosę odpisz a mojego maila: nataliaaaa16-1993@o2.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest pytanie, nie wiem. Nie zagłębiałam się w to, od dłuższego czasu ten serwis jest w odstawce.
    Dzisiaj wróciłam po dłuższej przerwie do tego tematu, więc nie zauważyłam wcześniej komentarza. Nikt tu nie komentuje ;)
    Chyba, że w międzyczasie już zamknęłaś konto - prosiłabym o informacje. Myślę, że post na ten temat przydałby się wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że blog przestał być aktualizowany... Bardzo ciekawie się zapowiadało :) Sam chce spróbować swoich sił na Textmarket i szukam informacji o tym serwisie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy już 2014. W momencie kiedy powstawał wpis jeszcze nie textmarketowałem, więc mogę się na nim i innych w sieci relacjach opierać badając przeszłość tego serwisu. Obecnie nie jest tak źle, dodałem kilka tekstów na raz i zostały zakwalifikowane zgodnie z moimi przewidywaniami - jeden premium a reszta medium. Uważam, że nie jest tam tak źle z selekcją.

    OdpowiedzUsuń